kort Puno - Reisverslag uit Lima, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu kort Puno - Reisverslag uit Lima, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu

kort Puno

Door: mariabbouwman

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2011 | Peru, Lima

Hoi allemaal

ik ben weer in Puno, en ga de toerist spelen, eilanden bezoeken de stad afstruinen enz.
Ik las net jullie reakties, heerlijk is dat om te lezen. Het is inderdaad nog maar kort voor mij, maar dat is ook goed. Ik heb ontzettend genoten en nog, maar verlang er ook naar om jullie weer allmaal te zien en mijn eigen gedoetje om me heen
Liefs maria

  • 07 Mei 2011 - 08:05

    Heleen:

    lieve reizigster,
    zoveel goeds gewenst voor de laatste dagen. goede reis home, alvast welkom.
    heleen

  • 07 Mei 2011 - 20:10

    Es:

    Hoi Mam

    Kan niet wachten tot je weer thuis ben!

    liefs esther

  • 09 Mei 2011 - 10:14

    Johan:

    Hey mam, bijna naar huis. Heb je nog genoten de laatste dagen daar? Volgens mij wel.. Als ik je niet meer spreek,
    Goeie reis/vlucht terug.

    Weersvoorspellingen v/a woensdag: De zon blijft schijnen, nog zeer droog. Wellicht moet je wel een jas aan, want wordt niet meer zo warm (17) als afgelopen week(end) (26). Maar nog steeds boven normaal (12). Eerste regen valt misschien aan het eind van het weekend maar wellicht ook niet.
    Tot snel!!!!!

  • 09 Mei 2011 - 10:22

    Marja :

    Hallo Maria! Om even in te komen. Vanmiddag komt de OC bijelkaar en dan zullen we weer even aan je denken. Geniet nog wel, goede terugreis en hoop je gauw weer te zien!! Groetjes en liefs ons!

  • 09 Mei 2011 - 20:13

    Leny:

    geweldig jouw reis en nu goede thuisreis, groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

vliegveld Lima

09 Mei 2011

De eilanden

06 Mei 2011

kort Puno

03 Mei 2011

nogmaals Machu Picchu

02 Mei 2011

Lima en Cuzco

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 17142

Voorgaande reizen:

10 Februari 2011 - 11 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: