kort Puno - Reisverslag uit Lima, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu kort Puno - Reisverslag uit Lima, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu

kort Puno

Door: mariabbouwman

06 Mei 2011 | Peru, Lima

Hoi allemaal

ik ben weer in Puno, en ga de toerist spelen, eilanden bezoeken de stad afstruinen enz.
Ik las net jullie reakties, heerlijk is dat om te lezen. Het is inderdaad nog maar kort voor mij, maar dat is ook goed. Ik heb ontzettend genoten en nog, maar verlang er ook naar om jullie weer allmaal te zien en mijn eigen gedoetje om me heen
Liefs maria

• 07 Mei 2011 - 08:05

Heleen:

lieve reizigster,
    zoveel goeds gewenst voor de laatste dagen. goede reis home, alvast welkom.
    heleen

• 07 Mei 2011 - 20:10

Es:

Hoi Mam

Kan niet wachten tot je weer thuis ben!

liefs esther

• 09 Mei 2011 - 10:14

Johan:

Hey mam, bijna naar huis. Heb je nog genoten de laatste dagen daar? Volgens mij wel.. Als ik je niet meer spreek,
    Goeie reis/vlucht terug.

Weersvoorspellingen v/a woensdag: De zon blijft schijnen, nog zeer droog. Wellicht moet je wel een jas aan, want wordt niet meer zo warm (17) als afgelopen week(end) (26). Maar nog steeds boven normaal (12). Eerste regen valt misschien aan het eind van het weekend maar wellicht ook niet.
    Tot snel!!!!!

• 09 Mei 2011 - 10:22

Marja :

Hallo Maria! Om even in te komen. Vanmiddag komt de OC bijelkaar en dan zullen we weer even aan je denken. Geniet nog wel, goede terugreis en hoop je gauw weer te zien!! Groetjes en liefs ons!

• 09 Mei 2011 - 20:13

Leny:

geweldig jouw reis en nu goede thuisreis, groetjes.