Zon en regen en spaans - Reisverslag uit Arequipa, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu Zon en regen en spaans - Reisverslag uit Arequipa, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu

Zon en regen en spaans

Door: mariabbouwman

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2011 | Peru, Arequipa

Hoi, hoi
Het is raar weer hier.´s Morgens is het behoorlijk warm, dat je zelfs een block moet gebruiken anders verbrand je, maar ´s middags regent het vaak of is het anders zeker bewolkt. Zaterdag regende het zelfs zo hard dat de wegen komplete rivieren waren van wel 5cm diep. Je werd in 5minuten helemaal doorweekt. Op het dak van het huis waar ik zit liep het niet meer weg zodat het de trap af kwam naar beneden. We hebben met man en macht geveegd en het water met emmers afgevoerd. Toen bleek ook nog dat op mijn kamer en die tegenover die van mij het water op het balkon niet wegliep zodat daar de chaos kompleet was. Och ja dan soppen maar en geen licht zo is het nou eenmaal.
Het is erg gezellig met alle mensen in huis we eten gezamelijk en soms blijven we dan nog erg lang hangen. Maar ik moet ook hard studeren en mijn praktische lessen zijn in de stad of de mercado, harstikke leuk. Ik mis jullie maar nog niet echt.Liefs Maria

  • 18 Februari 2011 - 20:27

    Ana:

    Maria, wat leuk om je verhaal te lezen, je voelt heel dichtbij! Ik omhels je, zuster.

  • 18 Februari 2011 - 20:29

    Anne V.e.:

    dag lieverd, vandaag voor het eerst je blog gelezen. Heerlijk om zo te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik mis je zeer in Zutphen, zeker nu! Morgen naar Meeuwenveen; ik verheug me op het samenzijn daar. En je bent er toch wel een beetje bij... Ik heb niet uitgezocht hoe privé deze reacties zijn dus ik laat het er hierbij. Na de week meer. Heel veel liefs, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

vliegveld Lima

09 Mei 2011

De eilanden

06 Mei 2011

kort Puno

03 Mei 2011

nogmaals Machu Picchu

02 Mei 2011

Lima en Cuzco

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 17221

Voorgaande reizen:

10 Februari 2011 - 11 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: