foto´s en eten - Reisverslag uit Arequipa, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu foto´s en eten - Reisverslag uit Arequipa, Peru van mariabbouwman - WaarBenJij.nu

foto´s en eten

Door: mariabbouwman

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2011 | Peru, Arequipa

hoi, hoi
Ik heb zo´n heerlijke trage computer en ik kan hier geen foto´s van mijn camera lezen, dat ik het maar even opgegeven heb. En ik heb een paar hele mooie foto´s van hier, maar daar moeten jullie maar even op wachten. Er is een computerman in huis, helaas vanavond niet dus wie weet morgen of zo anders wordt het een internetcafe.
Vandaag lekker in de stad geslenterd, wat een mensen en wat een auto´s. Van die auto´s is zowat de helft taxi en dan heb je nog de bussen, wat overal tussendoor al toeterend rijdt. In die busjes, die van prive organisaties zijn, zouden in Holland zo´n 20 personen in mogen, nou hier is het proppen en ik zag er vandaag zelfs een waar de mensen half buiten de deur hingen. En het kost ook niets een rit kost een halve sol, doet er niet toe hoe ver je meerijdt, dat is ong. 14 cent, en dat blijft maar rijden vaak om de paar minuten komt er een. Taxi kost ook bijna niets vanaf het centrum tot hier 3 sol, en dat is toch gauw een kwartier.
Het weer is nog niet geweldig, gelukkig wel minder regen.
Nu is het weekend en rommel ik wat aan. ik ben zelfs al op de helft van mijn 2de spaanse boek, het eerste was wel een kinderboekje, eerlijk gezegd.
Over het eten vertel ik morgen anders wordt het zooo lang.
liefs Maria

  • 20 Februari 2011 - 10:18

    Erica:

    Leuk om te lezen, durf je eigenlijk wel in zo'n busje te gaan??
    liefs uit een koud Nederland.

  • 20 Februari 2011 - 13:29

    Heleen:

    Dag lieve maria,
    Zondagmiddag, koud hier. Ik ben voor het eerst weer even op de been.Ga nu een rondje om in een waterig zonnetje. Het lijkt wel een twitter ik ben hier en doe dat en vind het maar matig.
    Dan weet je wel zo ongeveer alles van mijn leven. bekeken vanuit de seconde van het moment is er ook niet veel anders.

  • 20 Februari 2011 - 18:24

    Bea:

    Hey Maria,

    leuk om te lezen dat je t zo naar je zin hebt.. En lekker blijven genieten hoor, je hebt t verdient..

    Groetjes Bea

  • 22 Februari 2011 - 22:50

    Anne:

    Mam, wat een boel ervaringen zeg. Klinkt goed! Ik heb mijn emailadres toegevoegd zodat ik bericht krijg als je wat schrijft. Ben benieuwd! Liefs

  • 23 Februari 2011 - 19:16

    Piet:

    hoi mam
    ik las in je vorige bericht van die regen het klinkt zoiets als in Curacao.
    mooi dat het goed gaat met de spaanse lessen.

    grtjes Piet

  • 23 Februari 2011 - 21:48

    Linde:

    Hoi Maria...

    Ik heb net met Anne gesproken en die gaf me deze website. Ik heb veel aan je gedacht over hoe je het nu zou hebben en waar je zou zijn. Ik vind het zo leuk dat je dit doet! Ik ben zelfs een beetje jaloers!
    Nog heel erg bedankt dat je dit hebt uitgesteld zodat je naar de bruiloft kon komen. Vond het erg fijn dat jullie er allemaal waren! Ik ga je deze tijd volgen via deze website en geniet van alle ervaringen. Soms zijn ervaringen wel moeilijk om te beschrijven, omdat je het pas echt kunt voelen/zien als je er ook echt bent. Geniet er optimaal van!

    Liefs Linde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2011

vliegveld Lima

09 Mei 2011

De eilanden

06 Mei 2011

kort Puno

03 Mei 2011

nogmaals Machu Picchu

02 Mei 2011

Lima en Cuzco

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 17199

Voorgaande reizen:

10 Februari 2011 - 11 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: